in Zuid Afrika - Reisverslag uit Genadendal, Zuid-Afrika van Lianne Neggers - WaarBenJij.nu in Zuid Afrika - Reisverslag uit Genadendal, Zuid-Afrika van Lianne Neggers - WaarBenJij.nu

in Zuid Afrika

Door: Lianne

Blijf op de hoogte en volg Lianne

19 Februari 2018 | Zuid-Afrika, Genadendal

Hey allemaal,

op dit moment zit ik al een week en een paar dagen in Afrika.
het is hier lekker warm super gezellig en heel erg mooi. De mensen zijn heel lief, gezellig en dankbaar. Mijn buddy hier is iets minder, maar ik maak het wel gezellig met de andere jongens en meiden. Ik heb al mijn verhalen opgeschreven in een dagboek en zal ze hier op zetten zodra ik thuis ben. Ik heb zo veel leuks te vertellen: het vliegen, de vuurtoren, het strand, de school, het eten, mijn buddy's huis, de townships, de shopping malls, de safe hub (waarschijnlijk ken je het niet maar daar kom je dan wel achter ;) ), de tafelberg, wat probleempjes met de buddy, de social service, lieve leuke afrikaanse kindjes, Hermanus, een bootsafari, robbeneiland, en echt nog veel meer want dit heb ik nu pas mee gemaakt en morgen ga ik nog op safari, ik ga nog naar cape point en ook nog zelf les geven op een basisschool. Er komen dus heel veel verhalen hier op te staan zodra ik terug ben. nu ga ik uit deze bibliotheek lopen en weer heerlijk genieten van het weer en misschien zelfs even zwemmen achter ons hostel.

groetjes en heel veel kusjes,
Lianne

  • 19 Februari 2018 - 12:59

    Jannie:

    Hou schat,
    Wat maak jij veel mee ,geweldig
    En wat fijn dat je her zo naar je zin hebt.
    Ik ben wel jaloers op het weer hoor, hier is het maar koud .
    Heb je ook nog contact gehad met Tatum (weer niet hoe je dat schrijft )
    Ik vind het leuk om je blog te lezen , en denk veel aan je .
    Nog lekker genieten deze dagen , en ik hou van jou .

    Kus en knuffel van oma



  • 19 Februari 2018 - 13:29

    Opa:

    Hartstikke leuk iets van je te horen(lezen)
    Ik ben erg benieuwd naar de rest van je verhalen
    Fijn dat je het zo naar je zin hebt
    Groetjes opa


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lianne

In deze blog houd ik alles bij over mijn reis naar Zuid-Afrika. op 9 februari vlieg ik via turkije naaf cape town.

Actief sinds 08 Sept. 2017
Verslag gelezen: 383
Totaal aantal bezoekers 780

Voorgaande reizen:

09 Februari 2017 - 24 Februari 2017

naar Zuid-Afrika

Landen bezocht: